Attumen the Huntsman
Attumen je jednim ze sluzebniku Medivha a optimalne prvni boss, na ktereho v Karazanu narazite.
Cely boj zacina tim, ze zautocite na jeho kone Midnight. Je to pomerne zachovale vypadajici konik, ktery je na zacatku neutralni a utokem na nej se teprve spousti cely boj. Jakmile zacnete s cistenim cesty k Midnight, mate zhruba 20-25 minut na to, abyste zacali bojovat s Midnightem. Jinak se zacnou respawnovat trash mobove po ceste a Midnight ma takovy nemily zvyk je k sobe privolavat. Jakmile ovsem boj zacne, respawn sekvence se prerusi.
Kdyz je Midnight zhruba na 95% pribehne Attumen a oba bojuji zvlast. Attumen by mel byt tankovat offtank, protoze sice dava mnohem vetsi rany (1500-2000 na tanka) a navic ma 360% CLEAVE, ale da se ( a MEL by se ) DISARMovat, takze pak dela mnohem mensi skody (cca 75% dolu ). Tohle ovsem plati pro warriory. Pokud je jsou jako tanci feral druidi, melo by tomu byt naopak a MT medved by mel tankovat Attumena prave kvuli vetsimu zraneni.
Je dulezite aby offtank prebral Attumena okamzite a odvedl ho tak, aby hlavni cast raidu (healeri, casteri) byli uprostred, ale zaroven dost daleko aby nedostavali CLEAVE.
Boj je soustreden na Midnight, ktery dava zhruba 1500 zraneni na tanka. Cilem je dostat Midnight DPSkem na 25% zivota, coz spusti dalsi fazi. Neni casove omezeni, ale cim drive, tim lepe. Jakmile se dostane na 25% Attumen na nej naskoci a boj se presunuje do dalsi faze.
Je dulezite aby na sebe videli, jinak se proste Attumen despawne a boj konci.
Jakmile tato cast zacne, veskere AGRO je vymazano a Attumen se doplni do plneho zivota. Je tedy potreba dat tankovi cas na nejake AGRO. Je potreba aby MT prevzal Attumena okamzite, protoze clothiky je schopny zabit na jednu ranu. Nejidelanejsi je drzet MT v malem overhealu, aby kdyz Attumen bude nasedat mohli healeri prestat (pozor na HoT) a nechat MT nabrat pocatecni agro. Offtank by mel stale pokracovat v DISARMovani. To je prakticky cela jeho uloha. Behem teto casti Attumen nahodne nacharguje nekoho z raidu a dela kolem 6000dmg na cloth. Zda se ze charguje na nejblizsiho clena MIMO melee (pravdepodobne to bude neco mezi ). Bylo by proto vhodne postavit huntery, pripadne paladiny kouzelniky a melee, kvuli vetsimu armoru. Charge nedela ovsem casto (tak cca kazdych 20s) a bandaze jsou dostacujici.
Behem boje rozdava KURZU (cca kazdych 30s ), ktera redukuje sanci na zasah (utoky i kouzla) o 50%. Druidi a Magove ji musi dostavat dolu ASAP a prioritou jsou healeri a tank. I kdyz se normalne pracuje se 100% sanci na zasah u lecicich kouzel, toto prokleti ji redukuje take. Efektivne tedy poklesne leceni na MT na polovinu!
Poznamky
Behem prechodu do druhe faze je dobre, kdyz hunteri pouziji MISDIRECTION na tanka a pomohou mu nabrat rychle agro. Magove a druidi musi dostavat dolu kurzu ASAP, jinak je WIPE skoro nevyhnutelny. Warriori by po prvnim zasahu kurzou mel pocitat do 28 (v duchu) a pak pouzit reflect. To muze velice usnadnit boj, i kdyz pak tank nedostava takovy rage z obdrzenych ran a nutne tedy poklesne i jeho AGRO. Doporucuje se mit alespon jednoho warriora jako tanka, aby drzel Attumena v DISARMu.